همکاری میشلن و لیلیوم برای تولید لاستیک های جت eVTOL




همکاری میشلن و لیلیوم برای تولید لاستیک های جت eVTOL

میشلن و لیلیوم قراردادی را برای طراحی و تولید انبوه تایرهای مخصوص برای جت تمام الکتریکی لیلیوم (eVTOL) امضا کرده اند.

کمپانی لیلیوم به دنبال ایجاد سیستم حمل و نقل پایدار، باسرعت و قابل دسترس برای مردم و کالا ها می باشد. بیشتر از یک سال است که میشلن و لیلیوم برای توسعه و تولید لاستیک های سفارشی مخصوص جت لیلیوم همکاری خود را آغاز کرده اند و هم اکنون قرارداد نهایی که شامل طراحی و تولید سریالی می باشد را امضا کردند. این مشارکت از بیش از 100 سال تجربه میشلن در کار با صنعت هوانوردی استفاده می کند تا راه حلی نوآورانه برای تایر ارائه دهد که وزن ایمن و الزامات قابلیت اطمینان را برای جت لیلیوم برآورده می کند. انتظار می رود اولین لاستیک ها در این ماه به تاسیسات لیلیوم تحویل داده بشود.

این اطلاعیه بر استراتژی همکاری لیلیوم با بهترین تامین کنندگان هوافضا ممتاز برای تسریع در مسیر صدور گواهینامه تاکید می کند و به دنبال اعلامیه‌های اخیر در مورد پیشرفت آن به سمت شروع مونتاژ جت لیلیوم در اواخر امسال اشاره می کند.

داشتن تایرهایی با وزن مناسب و عملکرد بالا برای لیلیوم جت (eVTOL) از اهمیت زیادی برخوردار است، ضروری است که لیلیوم تحمل وزن را در هر عنصر جت به حداکثر برساند. از این رو لاستیک های تولید شده توسط میلشن بهترین بازده وزنی در کلاس خود را  ارائه می دهند و با اهداف باربری لیلیوم هماهنگ است. تایرهای طراحی شده به طور ویژه برای تسهیل عملیات برخاستن و فرود عمودی این جت طراحی شده اند، و با رعایت محدودیت وزنی عملکردی استثنایی را ارائه می دهند.

میشلن به تمرکز خود بر نوآوری و تولید لاستیک هایی با پایداری بالا در کنار تکامل صنعت eVTOL جت ادامه می دهد.  تخصص و همکاری بین میشلن و لیلیوم استانداردهای جدیدی را در طراحی و ترکیب تایرهای هوافضا ایجاد می کند.

رئیس فعالیت های هوانوردی میشلن سوفی برشور، می گوید: لاستیک طراحی شده میشلن برای لیلیوم جت واقعا منحصر به فرد است و یک پیشرفت بزرگ در این جزء حیاتی هوانوردی به حساب می آید. این چالش ساخت سبک وزن برای هواپیماهای eVTOL با کیفیت و قابلیت اطمینان تایرهای هواپیمای میشلین تلفیق می کند. این همکاری که استانداردهای جدیدی را در دوام تایرهای هواپیما معرفی می‌کند، تصویر کاملی از استراتژی گروه میشلن برای حمایت از تحول صنعت هوانوردی برای پایداری بیشتر است.

مدیر عامل لیلیوم، کلاوس روو گفت:

ما به نوآوری و توسعه ای که در کنار میشلن انجام شده و در این توافقنامه به اوج خود رسیده است، افتخار می کنیم. این مولفه حیاتی که به شروع فعالیت و به کار انداختن جت لیلیلوم در سطح و مقیاس مورد نظر ما کمک می کند، به عنوان تأییدی بر پیگیری بی وقفه ما برای نوآوری و پایداری در تحرک هوایی عمل می کند.


منبع : www.michelin.com


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0